20 Haziran 2013 Perşembe

kalp nakli


Bugün organ nakli olmuş bir insan mutluluğu var üzerimde
Bu öyle havadan bir organ değil
Havadan bir mutluluk olmadığı gibi
Kalp nakli olmuş bir hastayım bugün
Hayatı yeniden yaşamaya karar vermiş
O küçük boş öfkeleri gülüp geçmiş


Bugün aşık olmak için henüz erken
Daha ben bile yabancıyım kalbime
Ne olur gülme öyle
Ve bana mutluluktan bahsetme
Görmüyor musun? Aşık ediyorsun kendine
Üstelik aşık olmayıda bilmiyorum ben
Birazdan kalkıp gideceğini ve hayatımda bir daha seni görmeyeceğimi biliyorum sadece

Ama ne olur gitme
Hiç bilmesemde aşık oluyorum sana
En azından yokluğunun korkusu karışıyor kanıma

Biraz bana doğru yaklaş
Zaman bugün sessiz bir salıncak
Asılı kaldı havada
Sen bahset yinede mutluluktan
Dinliyorum kalp kulağıyla
Hiç aldırma zamana
Benim saçma sapan mutluluğuma

Gitmeyeceksin değil mi?
Diyorum ya, aşık oluyorum sana

Ne kadar sessizlikten sonra
Bir yabancıdan daha tanıdık olurum sana

Anlattıklarımızı unutmaya başlayacak kadar çok konuştuğumuz da
Ben senin için yazdığım (çalıştığım demeli) onuncu şiiride ikinci kez okumadan bıraktığımda hayat boşluğuna
Ve sen bütün kelimeleri tüketip gözlerime sadece gülerek baktığında
Boğulmam belki bu aşkın karasularında
Ama o zaman gerçekten bir kalp nakli gerekebilir bana..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder