11 Haziran 2013 Salı

çoğul kişilik

Sesim güzel olsaydı bir sanatçı olabilirdim
biraz matematik bilgisine sahip olsam bir sair
cok kitap okuyan bir adam olsam yazar olabilirdim
takıntılarım olsa ve unutmasaydım bir alkolik
Yaşamaktan zevk alsaydım bir sade vatandaş olabilirdim
biraz daha düzene ayak uydurabilsem bir memur
Yorgun olmasam bu kadar bir savaşçı olabilirdim
belkide bir asik bu kadar terk edilmeseydim
Aslında bunlardan
hiçbiri değildim
bundan rahatsız değildim
ve bu yüzden biraz biraz hepsiydim bunların
atomun bile parçaları varken bana ruhumun bir bütün oldugundan bahsetmeyeceksin umarım
çünkü bunu yaparsan seni fena bozarım
Hepsiyim dıyorsam hepsiyim
bir güne
sair olarak başlayıp
alkolik olarak biterebilirim kitaplara dalmisken
kendimi yazıyor halde bulabilirdim ruhumun sigortası attı mı kacak var demektir
sair memura satasmis
yazar kavgaya karışmış demektir bunlar pek iyi seyler değildir çünkü böyle mücadeleleri
hep alkolik kazanır
sanatçı söyler
sair yazar biter...

Salih Çakır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder