12 Haziran 2013 Çarşamba

11


Geceler uzun degil mi gereksizce herkes uyurken zaman neden çabuk geçmez ki
uyanmak neden bu kadar zor uykuya hic ihtiyacım yokken
seni hem özlerken
görmek istememekte nerden çıktı anlamıyorum birçok sey gibi
bir insanı seviyorken nasıl daha zor olabilir ki yaşamak
mutlu olmak gerekmez mi nedensizce
anlatmalı mı anlatmamalı ikilemlerine düşmeli degil mi insan benim halime nasıl bir anlam yüklemek gerekiyor şimdi
ya herşeyden vazgeçmiş bir haldeyim
yada hiçbirşeyden vazgeçememekteyim senin için bunlar zor sorular
istersen kolaylarda var
mesela şimdi çıksam gelsem ve kapatsam gözlerini
görsen kalbimi
dokunabilsen kendine
saklı bütün geçmişinle
bende ki bilmediklerinle
ne sen dinlemek
ne ben anlatmak zorunda kalsam bitse herşey saniyeler içinde
ne olacaksa olsa
mesafeler denilen o berbat şeyin iki insan arasına hic yakışmadığını görsek
birlikte bazı şeylerin hatta bir çok şeyin daha kolay olacağını öğrensek
sarılsak hiç fark etmeden belkide  içimizde taşıdığımız özlemimizle ne kadar zaman sonra bilmem ama baksan gözlerime
rengine derinliğine degil
kendini görmek için baksan
aşkının bütün geçmişini fark etsen bir dönüp bir duran dünyanın
kimi kime savurduğunu bilmesekte artık dert etmesek bunu yapılacak ne çok şey var şimdi
ilk iş güneşin batışını seyredelim mi
insanlar olsun oturalım bir banka kalkmayalım sahiplenmiş gibi bütün dünya bize aitmiş gibi güneşe teşekkür edelim
sırf bizi izliyor diye
ağır ağır battığı için
rüzgara selam verelim
bugün esmediği için
üşümek istiyorumdum ben aslında ama bu pek mümkün görünmüyor bu günlerde
hadi gel adımların sağlam olsun dünyanın ayaklarının altında olduğunu bilerek
güvenmek gerek artık onada
seni bana gönderen cömertliğine insanlığına
teşekkürler dünya
güveniyorum artık sana
beni yüz üstü bırakma

Salih Çakır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder