14 Haziran 2013 Cuma

Aşkın yolu


Aklım karışık kelimeler
sanki bu bozuk düzen içimede işlemiş
her duygu kendi bağımsızlığını ilan etmiş
bir ağlar bir güler haldeyim kimsesizliğimin gölgesindeyim kırılmaktan yorulmuş kalbim
geçen zamanı beklemekteyim


Uzak çok uzak herşey öyle görülüyor ki çaresizim
sarhoşluğum boşalan kadehlerden değil
uykularım kaçıyor hiçbirşeyden değil senin adın geçmiyor artık
hiçbir şeye sebep değilsin


Güneş'in uykusu gelmiş belli ki ısıtmıyor bu günlerde
ne buluyor insanlar anlamıyorum yüzüme vurunca yanlızlığımı
bense seni unuttuğumu söylemek için bile ağzıma almıyorum adını hatırlamak istemiyorum en büyük yanlışımı


Mavi hala dünya sen gittin diye
sen seviyorsun diye silemem ki maviyide
artık en çok maviyi seviyorum belkide
aklıma getiriyor yanlış adımlarımı her seferinde
silinmiş yazılar gibi biraz sen gibi maviyi seviyorum
seviyorum işte karşılık beklemiyorum


Küçük kız çocukları vuruyor hayallerini yüzüme
sanki gitmek sonunu getirmiyor gibi herşeyin
vazgeçmek bile yetmiyormuş bazen şimdi anlıyorum zaman hatırlartınca herşeyi bir bir
birde zamansız her zaman


Aklın yolu aşktan geçmiyormuş gerçekten anlıyorum şimdi
güzel yapan buydu belkide
ama günler geçip vazgeçince yalnız gülümsetebiliyordu çocukluklar hiçbir şeyi daha ileriye götüremiyordu sonuçta bitiyordu


Mevsim geçip kaç kez değişti saymazken
aklım karışmış herşeyde biraz sen varken yoruluyor insan bazen özlemekten bile
beklemekten vazgeçerken bile üzülüyor bazen
tutmuyor hiç hesaplar aşkta olunca bol sıfırlar

Salih Çakır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder