12 Haziran 2013 Çarşamba

burda

Burda yer yok mutluluğa 
geleceksen benimle 
ağlamayı bileceksin
kulak asmam yalanlara mutluluğumu bağlamam onlara olmayan olsada içimi acıtan mutluluğumu
geleceksen seveceksin beni
daha cok kitaplarımı
benimle birlikte okuyacak
aynı seyleri düşüneceksin bazen
kelimeler zihninde çoğaldıkça baskalarına ait cümleler fazlalastikca
güçlü bir düşünce yapısına sahipsen kaybetmeyeceksin fikirlerini
öğrendiğin gibi aski
gitmen gerektiğini de öğreneceksin okudukça mutluluğun herşey olduğunu
burda bizim seninle sadece yaşadığımızı anlasayacaksın sadece birşey kazanmadan katmadan birbirimize
okudukların sana gerçek aşkın mutluluğundan bahsedecek
ama unutacaksın o şairlerin hepsi ayrılıklarında yazmıştır şiirlerini acılarını hapsetmiştir kelimelere ama gitmelisin
biraz daha kalırsan mutlu olabilirim
bu olağan birşey degil pek hoş karşılamayabilirim
gidersen elbette özlerim
bir gün geleceğini umut ederim kitaplardan dostlarıma anlatırım seni
güzelliğini çizerim kağıt parçalarına
çok acırsa canım belki bir kaç satır karalarım
ama sen gitmelisin yeterince kaldın yalnızlığımı artık bölmemelisin
çünkü bu hayat sana göre degil bosvermek dunyayı
sen ilk firsitta güneşe koşmak istiyorsun biliyorum benimde ellerimden tutarak ama olmuyor sevgilim
ben senin o hiç bilmediğin insaların en karanlık yüzlerini gördüm
korkuyorum yaşamaktan
seninle olmamak daha iyi seni kaybetmekten
varlığın ve yokluğun karışmasın birbirine
hayallerim gerçek gibidir benim artık gitmelisin
unutma kitabını hayatı ondan öğrenmelisin


Salih Çakır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder