16 Haziran 2013 Pazar

ama ağlamadım bu sefer?



Ölüm bir hediye olacak sizin için dedi ama ölmedik
en garip hediyeydi biz ona bile layık değildik...

Ama ağlamadım bu sefer
Bilsemde bir şeyim kalmadığını geriye
Önce sığındım kitaplara her biri biraz daha üzdü beni
Çocuk kitapları okumalıydım belkide birşey vardı elbette mutlu son diye

Ama ağlamadım bu sefer
Sadece bir kaç söze ihtiyaç duydum
Fazlası için yorgundum
Yenilmek yorar mı bilmem ama yorulmuştum
Kime üzüldüm onu bile unutmuştum
Dünya değil bir boşluk ben içinde kaybolmuştum

Ama ağlamadım bu sefer
Belli ediyordu zaten halim
Herşey biterdi öyle öğrenmiştim
Ama böyle acı vereceğini kimseden dinlememiştim
Hiç ağlamamak için direnmemiştim
Ben daha önce kendime yenilmemiştim

Ama ağlamadım bu sefer
Unuttum bütün okuduğum kitapları kahramanları
Öldüren kimdi, kimdi iyi kötü, aşk neydi
Mektuplar kimin içindi, unutmak acı verirmiydi
Şimdi en baştan sevmem lazım seni
Belki heidi belki kül kedisi henüz ölmemişlerse hani
Beklerler seni


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder