18 Haziran 2013 Salı

biz olmadan ölmek bize hiç yakışmaz


Şimdi bana hiç bilmediğim şeylerden bahset
ve benim istediğim kadar inandır
Ben senin istediğin kadar aşık olayım
Sen istediğin kadar

Öyle bağlanalım ki birbirimize
Bizden başka kimseye ihtiyacımız olmadığı fikrine
Onlarca kötülüğüne şahit olduğumuz dünyanın bile
Bizim için var olduğuna inandığımız gibi

Aşkın temel taşı adressiz mektupların bile değer bulamadığı bu günlerde
Biz bütün postacılara hak ettikleri değeri verelim
Yıllarca aşkın en büyük emekçisi oldu onlar
Ve sen bir postacının yollarını gözlemeyeceksin hiç
Bu yüzden aşkın gerçek değerini bilmeyeceksin belkide
benim de bilmediğim gibi

Ama hiç birşey değiştirmiyor aşkın var olduğu gerçeğini
Hak ettiği değeri bulamamak yok olduğu anlamına gelmediği gibi
Benim söylememem seni sevdiğim  gerçeğini değiştirmediği gibi
Bazı gerçeklere ispat gerekmediği gibi

Var aşk, varsın sen, varız biz hiç olmadığımız kadar
Aşka doymadığımız kadar
Hazırız bu kez hiç yanmadığımız kadar
Bu yolun bir sonu varsa eğer sen olmadan yürümek neye yarar
Ve biliyorum biz olmadan ölmek bize hiç yakışmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder