27 Eylül 2013 Cuma

ne söylemek istediğimi bir bilsem..


Korkuyorum geceden
Geceleri yağan yağmurdan
Uykularım kaçıyor hiç yoktan
Sessiz sessiz oturup bekliyorum
zaman ancak bu kadar boş geçirilebilir

Yorgunum biraz aslında
Aslında biraz az kalır
Ama umutsuzluğu da sevmiyorum
Bazen iyidir, Biraz
Sonu veya başı olmadığından
Çoğu yada azı belirtmez
İşte bu yüzden güzel biraz

Uykum kaçıyor yine
Kovalasam yorulurum
Yorgunluktansa hiç hazzetmem
Bir insan hazır olmalı her zaman
Savaşa da ölüme de
Aşık olmaya desem
Hazır olmak mümkün değil

Yine bir kibrit kutusu geçti elime
Nasıl korkuyorum
Nasıl da titriyor ellerim
Sanırsın Roma'yı ben yaktım
Tutuşturuyorum bir uçundan yakıp atıyorum hepsini
Hep böyle yaparım
Kibritler ölmeli

Rüya mı görüyorum ne
Yazıyorum yine saçma sapan
Aşık olmayı beklerken
Bir romanı okurken buluyorum kendimi
Güya çok acıklı bir aşk hikayesi

Kitaplara saygım olmasa
Kaldırıp atardım camdan masada duran
O masalsı aşk şeyini
Her neyse işte hep böyle oluyor
Aşka gelince tükeniyor kelimeler
Kelimeler tükenmeli
Aşk olacaksa eğer o masallarda ki
Öyle değil mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder