29 Eylül 2013 Pazar

rüya içinde amerikan rüyası

- hemen buraya gel ve bunların hepsini bitir seni küçük serseri
- yemiyorum dedim ya anne kaç kere
- sen gel mi diyorsun bana bak baban uyuyor beni bağırtma
- anne yemiyicem diyorum sana evet babam uyuyor bağırma boşuna
bir sabah sessiz uyanamazdım bu sabahta öyle oldu aslında çoktan uyandım ama bir alışkanlık bu bende uyuyor gibi gözlerimi kapamak ve bir vakit kendi dünyama dalmak daha ayalmadan yarı hayal yarı rüya içinde geçirmek zamanı tekrar uykuya daldığımda olur görecek rüya kalmayıp uyandığımda. böyle anlatınca siz benim dünyadaki işim sadece uyumak olduğunu düşünmüş olabilirsiniz normaldir beni gören herkes öyle düşünür ama hiç akıllarına gelir mi bilmiyorum bahçeli ve havuzlu bir evde oturduğum bir karım ve çocuğum olduğu geliyordur herhalde geliyor değil mi ama oda nasıl geliyor nasıl kazandı kesin bir işler çeviriyor çünkü tanırlar beni elimin ayağımın küçücük olduğu zamanları bilirler ilk ettiğim küfürü duymuşlukları vardır ama bilmezler nasıl zengin oldum hep merak eder dururlar ne masallar duydum en güzeli kiralık katil olduğumdu aslında papayı ağca değil ben vurmuşum çok güldüm buna bu kadar hayattan uzak bir insandan çıkardı böyle bir palavra ancak kamera kayıtları olmasa ben sahip çıkardım aslında olaya adam krallar gibi karşılanıyor benden aşağı kalır yanı yok neyse artık merak ediyor insan değil mi en iyisi unutmadan anlatayım nasıl zengin olduğumu ama sakın beni tanıyanlara söylemeyin olur mu söylemezsiniz söylemezsiniz iyi insanlara benziyorsunuz siz zaten adımı bilmiyorsunuz ki kimim neyim söylemek anlatmak isteyen buyursun hikayem her türlü palavraya uygun. 
bir sabah uyandım evin kapısı kırılırcasına çalıyor saat daha altı işe gitmek için daha iki saatim var kim lan bu diye koşuyorum kapıya ama apartmandan birini soracak olursa fena benzeticem kafaya koydum koydum ama daha önce kimseye yumruk atmışlığım yok kapıyı açana kadar mı gaz bilemiyorum artık derken pat kapı söküldü yerinden benim gözlerim fal taşı gibi açıldı kalbim desen kaçmış gitmiş çoktan bende değil en son pantalonumu kaçarken gördüm içeri girdi adam sanırım bir doksan falan ben tabi bir yetmiş o yumruğu kendi suratıma çaktım kendime geleyim diye gelemedim uzun abi fırsat vermedi aldığı gibi omuzladı beni ben nasıl yalvarıyorum abi kapatalım kapıyı bak ondan sonra yine kaçarız hatta seni ben omuza alırım yorulamazsında bak herşeyim içerde abi pes açık sesi geliyor bak çocuklar iç eder burayı hiç istifini bozmadı attı beni münibüsün içine hop lan hayatımda görmediğim iki tane adam ama varya sana on milyon dolar verseler görmek istemezsin banada on milyon vermediler hemen zengin olmadım öyle sert bakıyorlar filinta gibi takım elbiseler ayakta ayakkabılar sabah boyanmış belkide yeni ben o zamanlar yeni ayakkabı görmeyeli en az üç yıl olmuş en son işe başlarken aldım işin var alsana pezevenk diyenler olabilir asgari ücret ekmeğe yetiyor birde ayda bir demleniyorsun ayın yarısı zaten sigara otlanmakla geçiyor otur dediler geçtim karşılarına oturdum bende yüz bembeyaz camda aksi mi görünce tırstım öldüm falan mı lan acaba cehennem tarifesi siyah giyen adamlar birazdan yanacaksın geçmiş olsun konuşması benim kafa gitti tabi 
- bana bak çocuk 
dedi bende kafa dik hazırola geçeyim dedim küt kafayı arabanın üstüne çarptım nasıl korktuysam artık 
- sakin ol çocuk rahatla dedi
- ben nasıl sakin olayım abi siz kimsiniz
- sana mısır daki dayından miras kaldı dedi
ben öylece kaldım adamlar koptu anam nasıl gülmek yıktılar ortalığı benimle taşşak geçmişler kafalarına göre lan cem yılmaz la büyümüş nesilim altında kalır mıyım dedim hangisinden adamlar sustu ben dedim cem abi beni affet sana layık bir nesil olamadım komik olcaz derken sıçtık
- oğlum sen beni dinleyeceksin şimdi hiç sesin çıkmayacak
- tamam baba dedim ben
- sen papayı vuracaksın dedi 
yok yok şaka ya ne papası adam zaten papaz çıktı çantayı aldı kucağına iki foğoğraf üstünde fotoğrafta iki bebek bunlar amerika kralının çocukları dedi lan onlara burda bebek deniyor deyip ağızlarına çakmak geldi içimden ama tabi bende beyin yanmış korkudan normal birisi dedi rusyanın elinde ve ölmüş olduğunu düşünüyoruz bu ise şuan arabada burda ona sen bakacaksın büyüteceksin tabi ilk önce hemen evlenmen gerekiyor korkma aynı işine devam edeceğin falan yok sınırsız bir banka hesabı yeni evin olacak jack en iyi şartlarda büyüyecek tamam dedim tamam olur misafir perver bir milletiz para hiç önemmli değil siz her zaman bizim dostumuz sunuz diyorum nasıl konuşuyorum az önce dilini yutan ben susmak bilmiyorum birisi var mı hayatında dediler karşı cinsten oldu dedi tabi ki karşı cinsten burası amerika değil gay olsam orada olurdum neyse 
canan geldi aklıma hemen bir kaç kez günaydın demişti bana galiba çalışırke nde bir iki evet evet iki kez gülümsemişti üç yıl boyunca o kadar oluyor dedim adam silahı dayadı kafama demek amerika için her şeyi yapıyorsun ha dedi ben rus ajanı bilmem ne aliyev ben o sırada öldüm zaten yani kalbim sola geçti karaciğer böbrek geziyor içimde abi yok para söz konusu olunca hadi lan az önce para önemli değildi dedi bence kafa şarj etti tabi adam tabi lan dedi demek ki dedim bu bir Türk nasıl bir olaya bulaştım diyorum derken adam silahı ağzıma soktu tetiği....
- oğlummmmmmmmmmmmmmm oğlummmmmmmmmmmmmm hala uyanmadın mı sen
- geliyorum anne geliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder