21 Eylül 2013 Cumartesi

buzda uyku



bir yerlere kayboldu duygular içimde
isimleri değişmiş sokaklar gibi 
hem yabancı hem tanıdık oldum kendime
bir yanımdan kopuyor
adını koyamadıklarım 
bir türlü sahip çıkamadıklarım

yanmıyor canım uyuşuyorum 
sanki çıplak ayaklarım buzların üzerinde yürüyorum
dua ediyorum durmadan kırıl artık sende
bende kaybolup gideyim bu ıssız gecede
senin kuytu bir köşende
hiç canım yanmadan yakınmaya fırsat bulmadan
ölümü tadayım soğuk ellerinden
tenime değen buz gibi parmak uçlarından

korku dolu bir rüyadan sarsarak uyandır beni
yüzüme vur unuttuğum bütün sırlarımı
tek kişilik bir gösteri gibi, kalabalık önünde
titriyor gibi her yanım, senin karşında
baştan alıyorum içimde bütün cümleleri
tek kelime edemeyişim bu yüzden

ama sen aldırma bana 
unut hatta aklında nasıl kaldımsa
bir deli bir deli görünce çomağını saklarmış
biri aşık olunca diğeri de olursa
tam olarak ne oluyor acaba
biraz meraklıyım kusuruma bakma 

bakma hala nefes aldığıma
ölümüde geçiştirdiğimi sanma
hazır hissetmiyorum daha
bir ateş yanmalı kalbimde 
gözüm kalmalı arkamda 
ayaklarım dolanmalı birbirine
başka bir sebep arama
"daha bekleme ondan sonra....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder