10 Aralık 2014 Çarşamba

her şey hiçbir zaman güzel olmayacak*

endless

Elimde kalan ne sanki
Neydi elimde olan
Dalga seslerine kulak verirken uzaktan
Bir gemi daha silindi çoktan ufuktan

Benim bir derdim var
Derdimin bir beni
Alıp gitsem başımı bi yerlere
Nerde sen yoksun
Sen nerdesin

Vaktinden önce biten şeylere yarım diyoruz
Yarım kalan her şey de
Benim yarım kalıyor
Hiç bitmiyor sözler
Ne kaldı anlatmaya değer

Bütün beyaz sayfalar silinmiş mi?
Yok mu hiç karalanmayan?
Olsun bu değil derdimiz, hiç olmadı

Gözleri bazen büyük oluyor dünyadan
Ve seyrediyorum uzaktan
Orda hiç yokmuşum,
hiç olmayacakmışım gibi
İç çekiyorum, içime çekiyorum zamanı
Geçme, dur! şimdi hiç sırası değil

Sonu mutlu masallar' anlatım bozukluğu mu?
Yoksa masallar da mutsuz insanların elinden geçti mi?
Üstü çizildi mi gülümseten bir kaç satırın?
Kaç büyücü başardı hayatta kalmayı son sayfada?

Hepsi mi meraktan sanki
İçimde bir çocuk rahat duruyor mu?
Söylediklerimi anlıyor mu?
Umurunda mı bütün bunlar?
Sanmıyorum hiç sanmıyorum

Henüz bilmiyor
En yüksekteki uçurtmanın bile ipi var
Yerle bir bağı var
Sen bir bilsen, bir gelsen
Bir şeyler söylesen, ipini çeksen
Biter mi bu masal, mutlu sonla?
Bir hediye belki bütün mutsuz insanlara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder