26 Aralık 2014 Cuma

benim küçük kalbim*





Bulutlar yalnızca yağmur getirmezler sevgilim
Bazen yalnızca gölgeleri düşer üzerimize
Güneşi kucaklar gibi sanki korurlar bizi
Ne büyük fedakârlık yağmur olup yağamazken
Toprağa düşüp ağaç olamazken üstelik

Geçiyor sevgilim bu günler bile
Güzelliğine aldırmıyor yaradan hiçbir şeyin
Hint kumaşları yalnızca dokuma tezgâhlarında
Biz bir kuş sürüsüyüz dünyanın üzerinde
Bitmeyen hedeflerimizle

Sen sevgilim bilirim hiçbir şeyi fazla dert etmezsin
Küçük çocuklardan tek farkın küçük olmayışı ellerinin
Ve farkında olman hafta sonu tatillerinin
Masumiyetine gölge düşürecek tek şey benim geçmişinde
Öyle kaldığıma göre, fazla durmaya gerek yok üzerimde

Senin bir dünyan var sevgilim bir ütopyan
Masallardaki bütün kötüleri anlayışla karşıladın
İçimizdeki iyiliği keşfetmemizi onlara bağladın
Ben hikayenin kötü niyetli kadını oldum
Sen içindeki iyiliği keşfedeni
Her zaman haklıydın sevgilim
Bu yüzden sana hiç kızamadım

-Greta-

Şu güzelim diziye bir bakın savaşa, drama ve aşka şahit olun.

Unsere Mütter, unsere Väter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder