11 Haziran 2013 Salı

gece bunalımı


Açık kalmış muslaklara takarım ben uyuyamam gece onun sesiyle başka şeyler düşünmeye çalışırım olmaz çünkü o devam eder damlamaya ben duymaya..
Uykuya dalmamıştırım ama uykudan daha ağır bir halde kalkmak yatağımdan kendime yapabileceğim en büyük kötülük şuanda ama muslukta hala damlıyor orda
Yine de şanslı olduğuma inanıyorum ya dünyanın en saçma yaratıkları bence üretim hataları sinekler onlardan biri olabilirdi odamda ve ben tam uyuyacakken burnuma konabilirdi her seferinde ben daha içimdeki konuşmamı bitirmeden vızıltıyı duydum fa sesi veriyorlardı oysa kim inanır
bunu duyduktan sonra tek bestemde bile fa yı kullanmazdım eğer müzisyen olsaydım ama değilim o yüzden kullanabilirim ama müzisyen de değilim siktir git odamdan sinek deli ediyorsun beni zaten doğru dürüst düşünemezken düşünmez ediyorsun beni
insaflı çıktı neyseki ama bence o canını kurtardığına seviniyor bu yaşa gelmiş bir sinek ölümün kimden geleceğinide bilir
Neler sacmalıyorum yine sinekler kaç yaşına kadar yaşarlar bu nasıl anlaşılır hiç bilmiyordum ama bu sinek yaşlı geldi gözüme bilge geldi düşünsene bir insan düşünsün diye çekip giden bir sinek bunu çoğu insan bile yapamıyor bazen
Çünkü bir insanı kendisiyle başbaşa bırakmak risktir çünkü en sevdiği insanı düşünür muhtemelen ilk önce ve yanlışlar bulur hatalar bulur bırakıp gider bile bazıları bu anlardan sonra onlar kendini beğenmişler çünkü herkes mükkemmel olmalı onlar gibi .

Salih Çakır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder