11 Haziran 2013 Salı

bilmeden


Derin sessiz rüzgarlı bir koy
duygularım uçurtma çıkamıyor yükseklere
ulaşamıyor gökyüzüne
senin mavine
kalıyorlar yine kalbime

ağır çok ağır farkında olsam da
kalmadı denemediğim yolda
erteledim hep yarınlara
hep başka aşklara
seni aramış durmuşum oysa
şimdi varıyorum farkına
bir çaresi olmasada

Yeniden başlıyorum yazmaya herşeyinle seni hatırlamaya
takılıp kalmıyorum söylediklerine yalanlarına
bu sefer sadece seni hatırlamak istiyorum bendeki seni
olmanı istediğim gibi
hiç olmayacağın gibi

Zor değilmiş sen yokken seni anlatmakta
herşey nasıl olsa dün gibi aklımda doğrusu ben bile şaşırıyorum buna nasılda alışıyorum yokluğuna
günler hiç geçmiyor sansamda
bak işte yine anlatamıyorum sana çok uzak degil oysa
bir dönüp baksan varya

Oturup hesap mı yapsam acaba
neler daha çok mutlu etmiş beni yokluğunda
belki karara varırım sonunda vazgeçerim herşeyden bir anda alışmak zormuş aldırmamda
nasıl olsa herşey gibi buda geçer zamanla

Nasıl da cesur oluyorum bazen bakmadan yarınıma
hiç umurumda değilmiş gibi davranmak yoruyor oysa
nasıl korkutuyor
başbaşa kalmak acı hatıralarla
aklım karışıyor
cümleler karışıyor
herşey karışıyor
senden sonra

 bir gelsen diyorum
yerine koysan herşeyi hayatımda belki kalırsın
sahip çıkarsın da
gitmek eğer olursa aklında hala kalsın öpücüğün yakışmaz ayrılığa ama bu kez elveda demeyi unutma
gittiğine inandıramıyor kimse beni sonra
Yaşıyorum seni yokluğunda


-Salih Çakır-




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder