1 Ocak 2014 Çarşamba

düş'ümsel saplantılar

Sabah yakını gecenin tam ortası
Bütün belirsiz saatlerde
Aklımdasın sen

Eskiden olsa zamansızlığını
Sonsuzluğa bağlardım
Şimdi neye bağlayacağımı bilmiyorum
Zamana bırakıyorum

Ucunu kaçırdığım bir ip yumağı gibi aklım
Karmakarışık bütün her şey
Alev almış bir kibrit çöpü de diyebiliriz
Her saniye azalan
Ama ben sonunu bilemiyorum

Oldum olası hayatın sürprizlerine inanıyorum
En zayıf yanım belki de
Bütün insanlardan zayıf olduğum diğer konular içinde

Ben rastlantılara inanıyorum
Tanrının bize bakıp gülümsemek istediğini hissediyorum
Bu yüzden bir gün karışıma çıkacaksın biliyorum

Unutkanlığımıza hayret edip
acı çekmek konusundaki maharetlerimizden bahsedeceğiz
Ben yalan söyleyeceğim
Beceriksiz olduğumu saklayacağım senden
Kızaracak yüzüm yine
hep böyle olur demeye getireceğim lafı

Hatırlayıp hatırlamadığını sorgulayacağım
Ve sonra sen bütün açık sözlülüğünle konuşmaya başlayacaksın
Hiçbir şeyi unutmadım hiçbir şeyini diyeceksin
Ben yine kızarmış ekmek dilimlerine döneceğim

Ve bir teşekkür borçlu olduğumu bileceğim
Gülümseyeceğim sen üzerine alınacaksın
Sorun yaratmayan bu kısacık andan sonra
Dünya'nın hazır olduğunu öğreneceğiz aşka


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder