8 Ocak 2014 Çarşamba

cevap beklenmeyen sorular

yağmurun kayıp gitmesi gibi bir naylon torbadan
ruhuma dokunan hissiz parmakları içimde hissetmek gibi
yaşamak ağır yaralı, bitmemiş bir öyküden fırlayıp
hazır düşünmeyi boş vermişken uzaklaşmak anlamdan

yaralı bir kuşa yardım etmek gibi güzel bir şey iyilik
özgürlük ise sonra onu sahiplenip kafese koymak gibi bir şey
senin özgürlüğün, senin elinde olan, senin gücün
hiç kafeste ki bir kuşun yerine uçmayı özlediğin oldu mu?

ben bütün yarım kalmış öykülerden seni sorumlu tutarım
yada yaralı kuşu, belkide özgürlüğü
seni sevecek kadar özgür olmamalıydım belkide
sahi özgürlüğün sınırları belleğimizin sınırlarıyla eş değer mi?

yağmurlar sence neden sonbaharı bekliyorlar
mevsim kışken sonbaharda geçen bir hikaye yazıyorum
olmuyor yağmuru bir türlü yağdıramıyorum
sence meyveler gibi hikayelerde mevsiminde mi güzel ?

ne çok soru soruyorum sana başladım mı susmak bilmiyorum
zehirli bir yılan tarafından ısırılmış sonra hayatta kalmış olabilirim belki
ölümü yenip karşına dikilmiş olamam sence bir ihtimal mi?
ihtimaller ne kadar az olursa insan o kadar mutlu olur
sahi ihtimaller mutlu edecek kadar azalabilir mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder