22 Ocak 2014 Çarşamba

Merkür, Venüs ve sonra dünya*

Üç kelimelik bir cümleye sığdırsam seni
Türkçe'nin zenginliği geliyor aklıma
Aşkın derinliğine aykırı olduğu fikri ile ise
çoktan başladım boğuşmaya

Bir adım ileriye gitmekse niyetim
iki adım geri gelmem gerektiğini öğrendiğim günede döndüm

Aşkın başını ve sonunu keskin çizgilerle ayırmak gerekiyormuş sevgilim
Haklıymışsın

Gittin o ve çizgiyi çektin sen giderken
Beyaz, kalın ve derin
Ama ya başlarken
Geç kaldık sevgilim
İşte bu yüzden, şimdi
Sanki ilk anımdan beri seviyormuşum gibi seni

Ne garip değil mi?
Dünya çoktan kıyametini hazırlamış olmalıydı biz doğmadan
Doğduk ve üstüne üstlük birde aşık olduk

Dünyanın sonunu yüzyıl daha erteledik seninle
İyi mi ettik kötü mü ettik bilemiyorum
Zaten o günleri göreceğimizi pek sanmıyorum
Anlayacağın senin kadar umursamıyorum

Hem şimdi sen en az Zeki Müren kadar uzaklardasın
Dünyanın tepesi atmış olabilir bize
Oyunlara uygun bir yapısı olduğunu pek sanmıyorum
Merkür, Venüs ve sonra dünya geliyor biliyorsun
Bunuda hazmetmiş değil daha
Bizim için katlandığını sanma
Yok oluşumuzu izlemek için burda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder