11 Ocak 2014 Cumartesi

en güzel masalların zamansızlığında kaybolmak*

hep bir adım gerisinde hayatın
bir adım önündeymişim senin
düşmem gerekiyormuş rastlamam için sana
hayatı ve zamanı bırakman için kucağıma

durup düşünmeden tutmak gerekiyormuş ellerinden
bulutların ardındaki gizli güneş gibi
bir görünüp hep kaybolurmuşsun sen
neyse ki buldum seni
tek iyi yanım biraz aceleciyim ben

aklımda bütün sorularım karşımda sen 
güzel gözlerine dalıp gitmişim
bir daha düşmesem ne güzel olur diyorum
dünyanın geri kalanını hiç merak etmiyorum
merak etmiyorum yaşayan kaç panda kaldığını

bütün gemilerim senin denizlerinde
rüzgarların sarılmış yelkenlerime
bütün yolculuklarım senle dolu hayallere
dünyanın en büyük kaşifiyim ben
en zengini olmakla beraber

bunların hepsi güzel şeyler senin kadar olmasa da
sen olmasan bunların hiçbirinin olmayacağı gerçeğine takılma
öyle uzakta kalma sesini duyur bana
aşkın ömrü zamanla ölçülmüyor sevgilim insanlar yanlış biliyor
gel ve bak o güzel gözlerinle rüzgarın dolansın yelkenlerime
kalbim dursun bir kez daha 
ve yüzbininci yıl dönümünü kutlayalım aşkımızın..


fonda güzel gider, hem öyle yazıldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder