30 Ocak 2014 Perşembe

Yağmur dinmesin*

Yağmur var aynı gün aynı saatte belkide
Hangi yağmur damlası gelip burnuma değse
Ellerin ellerin geliyor aklıma
Tanrıyı epeyce meşgul ettiği belli parmakların

Kalıp öylece ıslanmak istiyorum
Ellerini yüzümde hissetmek
Ağaçlara bakıyorum başımı kaldırıp
Kalbimi görüyorum kalbimi kuşların arasında

Dünyanın kaç kilometre kare olduğunu düşünüyorum sonra
Kilometre kareye kaç insan düştüğünü
İki insan düşse keşke daha fazla değil
Sen ve ben yanyana

Yağmur dinmiyor
Kuşlar kalbimi geri vermiyor
Hangi ara çaldılar bilmiyorum
Büyük ihtimalle ellerin
Ellerin ruhuma değerken iş üstündeydiler

Kuşlar kuşlar hepsi uçtular
Yağmura hiç aldırmadılar
Kalbim onu hepten unutmuşum
Benim kalbim çok uzaklardaydı zaten yağmurdan evvel
Senin kadar uzaklarda senin yanında

Ellerin girince dünyama kalbime de değsin istedim belli ki
Seni görmüş sana değmiş balkonuna konmuş bir kuşun kalbini sehiplenmişim
Belli ki oda sana getiriyor kalbini nasıl uçuyor görsen
Gökyüzü hiç bu kadar uzak gelmemişti

Kanatlarını senin mavinin içinde dans ederken
Sana gelirken, bildiğimden habersiz
Ben seni düşünmekle yetindim düşünmek düşünmek
Her seferinde en başa dönüp seni yeniden sevmek
Ne güzel seviyorum seni
Ne güzelsin sen
Ne güzel bekliyorum seni
Neden hiç gelmiyorsun sen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder