19 Kasım 2013 Salı

ay ışığının izinde

aya baktın mı bu gece
penceren gökyüzüne bakıyor mu
o aptal duvarların arasında değilsin dimi
sakın yastığına sarılıp uyuduğunu söyleme bana
bunu kaçırmış olamazsın

ben bu gece ayı aradım hep 
odama vuruyordu ışığı
ben göremiyordum onu 
oysa pencereden biraz başımı uzatmam yetiyormuş

ama üzgündü küsmüştü sanki bize 
biraz sokak lambalarına
biraz bu saatte hala çalışan
aptal gemicilere

küçükken ay ışığını görmek için
odamın ışığını kapatırdım
karanlıktanda korkardım üstelik
ve sarılmak isterdim ona
bütün korkularımla

ay dede diyorlar ya ona 
bence haklılar 
çünkü görüyorum ben
işte gözleri işte burnu
işte üzgün yüzü 

şehirdeyim odamın ışığını kapatmam yetmiyor
karanlıktan da korkmuyorum artık
ama hala sarılmak istiyorum ona
şehrin elektriklerini kesmenin cezası ağır mı
çünkü bu saatten sonra 
ancak karanlıkta bulabiriz birbirimizi
karanlık aydınlatabilir bizi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder