18 Temmuz 2013 Perşembe

bekliyorum


Bekliyorum
Hiç bilmediğim bir hikayenin
Sonunu bekler gibi
Defalarca yeniden özledim seni
Kaç kere unuttum
Kaç yemin eskittim
Yokluğunda

Yaz gelmeden girdim denize
Hastalanırsam koşar gelirsin diye
Üşüttüm hastalandım
Ağladım seni sayıkladım
Uyudum hayaline sarıldım

Bir çocuk geldi rüyalarıma
Seni anlattım ona durmadan
Baktı gözlerime
Biliyorum zaten hepsini der gibi

Döndü arkasını
Gidecek sandım gitmedi
Benimle birlikte seni bekledi
Sen gelmedin biz bekledik
Biz bekledik sen gelmedin
Uyanmadım uzun zaman
Ölüm olduğuna inandım uykumun

Usulca kalktım yerimden
Açım susuzum
Eksik ne varsa hayatımda
Tamam olacak bir gün
Sen geleceksin
Önce mi yoksa
En son mu bilmiyorum
Ama geleceksin
Tamam olacak o gün herşeyim

Şimdi
Bir ağaç gölgesinde
Orman serinliğinde
Çimenlere yatıp uyumak vardı seninle
Hani olmazya olsa şimdi
Gelsen çalsan kapımı
Belki biraz ağlarım
Unuturum biraz
İyiden de kötüden de
Ve payımıza düşen mutluluğu alıp
Devam ederiz hayatımıza


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder