18 Temmuz 2013 Perşembe

aklı karışık platonik aşık üzerine yazılmış şiirdir


Sus anlatma
Suçlu olduğunu söylemedim sana
Dur gözlerini kaçırma
Aklımı zaten aldında
Canım kalsın bana
Seni seveceğim daha

Beni dinle biraz
Ben aslında anlatamam öyle
Ölsem aşkımdan bir köşede
Ama bu sefer oldu
Senin hiç duymadıkların
Benim anlatmadıklarım
Hepsini öğrendin bir gecede

Belkide susması gereken benim
Aklı başında olmayan gibi
Anlattıklarım öğrendiklerim mi
Bildiklerim duyduklarım mı
Anılar yaşadıklarım mı
Mutluluk unuttuklarım mı
Bütün sorular sende de cevapsız mı

Cevapları hiç yok belkide
Unuttuk biraz zaman girdi araya haliyle
Ama sen zaten bilmeyeceksin
Bir rüya daha gerçek olmayacak dünyada
Hayata olan inanç azalıyor sonra
Mutlu sonlara yer yok nede olsa

Ama ben olacakları biliyorum
Biliyorum hiç özlemeyeceksin beni
Hatırlamazsın belkide yıllar sonra
Yada sadece bir aptal olarak kalırım aklında
Unutmak ta zor değil nede olsa
Hissetmedikten sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder