21 Mart 2014 Cuma

Behzat Ç'ye

Küçük bir masal perisi
Bu gece saydı bütün yıldızları
Kırmızı vosvoları
Bütün dilek hakları şimdi senin kızım
Uyan hemen
Yıllardır bu anı bekliyorsun

Ben ziyanım kızım dokunduğunu kül eden yangınım
Seni en çok seni sakındım kendimden kızım
En yakınımda ol isterken
Her şeye her zaman geç kaldım biliyorum kızım
Ama ölümü fazla bekletmem sanırım
Birde senin beni beklediğine emin olabilsem

Kızlar babalarına küsmez dimi kızım öyle söylerdin sen
Babalarda kızlarına küsmez
Ama uyansan belki her şey farklı olur kızım
İyiye ve kötüye karar veremem bilirsin
Ama değişirim kızım

Artık hiçbir kış beyaz değil kızım
Vosvoslar gibi kırmızı
saçların kızım saçların dağılmış
Yüzünü göremiyorum
Görsem yüzünü kızım
Yaşamak en büyük yalan olmaz mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder