14 Haziran 2014 Cumartesi

yokuş aşağı son hızla*

Bilmediklerimin peşinde koştukça
Emin olduklarımdan vazgeçtim
Kuşandığım silahlarım ve eksik yanlarım
Ben hiç hazır olmadım
Dünya savaşına

Paslı yangın merdivenleriyle tutundum hayata
Hep yanlış yerde durdum
Havada kaldı söylediklerim
Hep başkalarına kulak verirken insanlar
Bir tek beni hayattan soğutmakta başarılıydılar

Kaçmak zorunda kaldım mecburen onlardan
Hem eksik bile sayılmazdım kalabalıkta
Zaten aklım yeterince karışık bu ara
Kimse öyle umurumda değil fazla
Geçmişim bataklığa dönüp durmasa

Ne zaman daralsam aklım denizde
Sanki hiç yok gibi çare
Ağlamak istiyorum özgürce
Dert değil görsün kim görecekse
Son bulur belki
Yarım kalan her şey bu gece

Tükendim artık tükendim günden güne
Nasıl derler en büyük zararım hep kendime
Keskin sirke küpünü kaç yılda deler bilmemde
Benim çok vaktim kaldı sanmam
Sanmam bu kez atlatamam



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder