3 Kasım 2014 Pazartesi

birkaç saniye sürdü bu*

Ona üzülmüştüm
Bir sokak köpeğine
Bir dilenciye üzülür gibi
Birkaç saniye sürdü bu

Ellerinden tutup
Her şey geçti demeyi düşünmedim
Hem hiçbir şeyin geçtiği yoktu
Hem de ben o kadar ileri gitmek istemedim
Birkaç saniye sürdü bu

Bana arkasını dönmüş koşarken
Yoldaki bütün su birikintilerine bastı nerdeyse
Bilerek mi yoksa dalgınlıktan mı anlam veremedim
O uzaklaşıyor sular da tekrar tekrar bulanıklaşıyordu
Birkaç saniye sürdü bu

Birazdan yağmur yeniden başlardı
Bu bir ayrılık sayılırdı sonuçta
O giderken gözden kaybolana kadar beklemiştim olduğum yerde
Sonra durulmuş su birikintilerini dansa davet ederek
Ben de koştum peşinden
Birkaç saniye sürdü bu

Bir şeyi olduğu gibi kabullenmek zor geliyor insana
Hep şimdi sırası değil diyor içimdeki ses
Hep çok biliyor, yanıldığını asla kabul etmiyor
Oysa bütün baş ağrılarının sebebi o
Bütün paranoyaların, yersiz telaşların
Ama sonra döndüm yine affettim onu
En yakın dostumu
Birkaç saniye sürdü bu

Yağmur başlamadı
Ben de koştum peşinden ama yetişemedim
İnsan birinden kaçsa ancak bu kadar hızlı gidebilirdi
Yok olmuştu adeta
İzleri silinmişti sokaklardan
Acıdım kendime
Bir sokak köpeğine
Bir dilenciye acır gibi
Birkaç saniye ancak sürdü bu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder