15 Kasım 2014 Cumartesi

belki beraber*



gözlerimi kapıyorum
sana değil
hayata değil
karanlık bir odada
kör taklidi yapıyorum
nefeslerim düzensiz

dün
dünyadan ne istediysem
bugün de istiyorum
bugün de vermedi
belki yarın
heveslerim sahipsiz

uçurma kalbindeki kuşu
gelmeden uçurumun kenarına
özgürlüğün yükselmek değil
dibe batmak olduğunu öğrensin
belki beraber düşeriz

hiç unutanla bilmeyen bir olur mu?
hadi neleri unuttuğunu göster
üç bin kelime sırala
bu çizgisiz kağıda
alt alta
dünyanın kaderini
belki beraber çizeriz

şimdi kapa gözlerini
ve ilk aklına geleni söyle
ben ağlarsam üzülür müsün?
soruları geçelim
sen düşün
hatta düşünme söyle
vaktimiz dar
dünyanın gizemini
belki beraber çözeriz

şimdi beni dinle
sen
benim hayallerimdeki kadınsın
bense
senin hayallerindeki erkek olmayabilirim
bu ihtimali şimdilik geçelim
canımı acıtıyor
sonra
belki oturur benim için ağlarız

yine de 
sana bu haksızlığı yapmak istemem
kimse kimsenin kaderini çizmemeli
ama sen
bir kere öp beni
hemen burada öleyim
belli mi olur
belki beraber uçarız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder