25 Ekim 2013 Cuma

aşkın en acı haliyle..

hangi yola çıksam
senin ışığın vuruyor yüzüme
hangi uzakta karar kılsam
sen çıkıyorsun yoluma 

ne uzak bir mesafede duruyorsun
ne alıp kendine katıyorsun
seviyorsun okşuyorsun ruhumu
ama ölüyorum yanında görmüyorsun

bilmem sen her kimi özlüyorsun
bende kimi buluyorsun 
ben kendi içimde kaybolurken 
hergün biraz daha senin olurken

ne kadar isterdim bir bilsen 
aklında olmayı küçük biran bile olsa
yanında yokken takılsam aklına
gülümsesen aptal sende desen geçsen
ama bir kez olsun aklına gelsem

bir kitabım içinde ölmek mümkün değil henüz biliyorum
ama beni gömsünler istiyorum senden hiç uzak olmayayım diye
hep elindeki kitaplara gömsünler beni hep göreyim seni
her gün dokun bana sarıl uyuyalım koy yastığının altına
kapa gözlerini ve kulak ver masallarıma 
keşke girebilsem rüyalarına...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder