24 Ağustos 2013 Cumartesi

ne düşündüğün mü önemli ne söylediğin mi?


Ellerim kayıp gidiyor
Bir rüzgar sanki saçlarında dolanıyor
Sessizken dünya böyle
Ben sana aşık oluyorum
Çünkü en güzel sen susuyorsun

Bugün bir karpuzu düşürdüm elimden
Çocuk gibi azarlanmayı istedim içimden
Çok çektim beceriksizliğimden
Yaz sıcağı bir başka oluyor sahiden
Aklımdan sen bile uçup gidiyorsun bazen
Sonra bir yerlerde kendimi unutmuş gibi oluyorum
Ben diyorum seni hatırlıyorum

Küçük çocuklar dondurma yemeye çalışıyorlar yine
Becerebileni görmedim henüz
Hepsinin eli yüzü erimiş dondurma içinde
Ve sen yine aklımdasın gülümsüyorum
Küçük bir kız çocuğun bakışında seni görüyorum
Senin kadar masum oda
Aşk ne bilmiyor daha

Denize bakıyorum, bugün nasılsa geçer diyorum
Sonra seninle hala uzak olduğumuz geliyor aklıma
Bir kaç cümle diyorum bazen bir deniz kadar mesafe koyabiliyor iki insan arasına
Olsun diyorum deniz nasılsa burda
Mesafelerse bir kaç cümle uzağımızda

Sahiden oluyor birkaç cümle üstüne düşeni yapıyor
Ben o saatten sonra yazın ortasında kışı yaşıyorum
Sanki yarın ölecekmiş gibi telaşlanıyorum
Aram iyi olan kelimelerim küsüyor bana
Bir kaç cümleyi bile bilsen ne zorluklarla kuruyorum karşında

Senin bu aptal suskunluğumu neye bağladığını düşünürken
Senin bana baktığını fark ediyorum
Ne düşündüğümü merak ediyormuş gibi
Ve beklenmedik anlarda sorulan sorulardan nefret ettiğimi sen bilmiyorsun daha
"Ne düşündüğün mü önemli ne söylediğin mi?"
Keşke bir perde olsa ve güneşin önünü kapatabilseydik diyorum içimden o an




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder