4 Ağustos 2013 Pazar

kayıp bir şey


Bu ömrün hesabı sorulacak mı şimdi bize
Yaşamadan daha
Girdim mi günaha bilmem ama
Ateş yapmaz canımı
Kalmadı bir canım aldıkça ahını

Hayat sulu boyalarla resim yapmak gibi
Güzel bir şeyler çıkıyor ortaya belki
Ama suyumuz hep kirleniyor
Kalbimiz öfkeye bürünüyor
Aklımız intikama bileniyor

Yaşamak kirlenmek aslında
Gün boyu kömür yakan bir şehirde
Yağan yağmurda beyaz gömleğinle ıslanmak gibi
Suçsuz olmak bazen en büyük suçtur
İşte böyle bir anda ölmek belkide en büyük şanstır

Yoruluyoruz hiç farkında olmadan
Sorsan söyleyemem derdimi bilmem bende
Dertli olmak yeter derdi vereni boşver
Öğrenmek geç artık bazı şeyleri
Ölmek lazım önce şöyle yağmurlu bir günde

Öldükten sonra adam oluruz aklımız başımıza gelir de
Pişman olur dönersek geri
Gerçi döndüremez kimse beni bu cehenneme
Adam olmak yeter bana, o kalsın bana
Üstüm açılmış yağmurdan at bir kaç kürek toprak sen koksun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder