1 Mart 2015 Pazar

hayır sen ateş etmedin*




Hayır, sen ateş etmedin
Ama içim delik deşik
Birkaç kelimene kıysaydın,
Belki bir gülüşte benim için ayırsaydın bir kenara,
Böyle olmazdı
Azgın ırmaklar kıyadaki taşları boğmazdı

Geceleri odama meteorlar gibi yağmaz
Dünü, bugünü, yarını istila etmezdin
Hepsini bayrama çevirirdin
Sonsuza kadar gayrı resmi tatil
Sadece birkaç kelime

Panayırlar kurardım senin için
Palyaçoları ağlatır, beraber gülerdik
Bir aslanın kafesinin kilidini açar,
Kimseye söylemezdik
“ip var” diyenleri duymaz,
Alkışlamaktan deliye dönerdik
Birkaç kelime, birkaç gülüş mesafesindeydi her şey
Bir milyon ışık yılı uzakta gibi gürünse de

Hayır, seni suçlamıyorum
Sen silahını çekmeden ateş aldım ben
Şeytan doldurdu, aceleye geldim
Gözlerinin önünden ışık hızıyla geçtim, görmedin
Görseydin, tetiği çekmeni beklerdim
Vurulmadım, ölmedim
Bir kalbin zehrini emdim
Hala sevebilirim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder